Followers

Thursday, June 5, 2014

Tuvalet Eğitimi Volume II

Ada'nın tuvalet eğitimde birinci haftanın sonuna geldik. Bugün itibari ile isabet sayımız oldukça fazla. Hafta sonu benim katkımla ama hafta içi konuyla ilgili uzunca bir mesai yapan annem sayesinde başarıya adım adım yaklaşıyoruz sanırım. İşten eve geldiğimizde ani bastıran ilgiden sıkılan ada çişinin geldiğini unutup salonun ortasına çiş yaptı tek vukuatımız buydu bugün için. O yüzden kulağımı çekip etrafımdaki en yakın tahtaya vuruyorum şimdilik.
 Tabii bu yazımdan adanın "Anne çişim geldi, oturağım nerde?" Diye sorduğu anlaşılmasın. Saatte bir   "Kızım çişin geldi mi? Kakan var mı?"demekten helak oluyoruz. Adanın çişinin geldiğini ondan daha iyi anlayacak bir sensörümüz varmış gibi çişi ve kakayı doğru zamanda oturakla buluşturmak bizim işimiz  :) Ada şu an söylemeye gönüllü değil, resmen çiş ve kaka hırsızı olarak annemle ben adanının kıymetli hazinesinin peşinde koşturuyoruz. Bakalım bir hafta daha devam edersek söylemeye gönüllü olur belki. Yoksa sanırım bu planı biraz ötelemek daha iyi olacak.

No comments:

Post a Comment